Najčastejšie otázky

Kedy bude moja objednávka doručená?

Väčšinu objednávok na tovar, ktorý je skladom, expedujeme v deň ich prijatia a zvyčajne sú doručované do 24h. Čas expedície pre jednotlivých doručovateľov sa môže líšiť, venujte preto prosím pozornosť včasnému objednaniu tovaru: Slovenská pošta do 11:00, Packeta do 14:00, GLS do 15:30, SPS do 17:30.
Poznámka: Uvedené časy expedície sú len orientačné (myslite na to, že tovar je potrebné zabaliť) a negarantujú doručenie do 24h v prípade zásahu vyššej moci.

Ako mám postupovať, ak sa mi nepodarilo objednávku uhradiť online kartou ?

Ak sa Vám objednávku nepodarilo na prvý raz uhradiť online kartou, nie je potrebné vytvárať novú objednávku. O 15-20 min. Vám pošleme na email informáciu, že objednávka nebola uhradená a v tomto emaily si môžete opätovne otvoriť okno platobnej brány a objednávku uhradiť. V prípade, ak si prajte zmeniť spôsob úhrady objednávky, kontaktujte zákaznícku podporu na t.č. 02/21 0000 12. Pre rýchle vybavenie Vašej požiadavky si pripravte číslo objednávky.

Poskytujete zákazníkom možnosť platby na faktúru?

Áno platbu na faktúru poskytujeme všetkým štátnym a rozpočtovým organizáciám. Pre získanie tejto možnosti platby stačí, ak pri vytváraní objednávky zvolíte možnosť platby „dopredu prevodom na účet“ a do poznámky pred dokončením objednávky uvediete „platba na faktúru“. Po overení IČO Vašej organizácie Vám tovar odošleme s faktúrou so splatnosťou 14 dní. Ostatné organizácie môžu požiadať o platbu na faktúru, ak majú históriu aspoň 5 objednávok.

Aký je rozdiel medzi kompatibilným a originálnym tonerom?

Hlavný rozdiel je vo výrobcovi. Originálny spotrebný materiál je vyrobený výrobcom Vašej tlačiarne, zatiaľ čo kompatibilný spotrebný materiál, pod našou značkou Gigaprint®, je vyrábaný inými svetovými výrobcami.

Kam môžem dať prázdny toner?

Prázdne tonery sú tovarom určeným na ekologickú likvidáciu, ktorý môžete nechať zlikvidovať vo svojom okolí (zberný dvor) alebo nám ho môžete kedykoľvek poslať na našu adresu: Gigaprint.sk, Kuzmányho 30, 91101, Trenčín. Zásielku označte heslom „eko-likvidácia“.
V prípade, ak ste náš zákazník a sumár Vašich objednávok presiahol 220€ s DPH, môžete si vo svojom zákazníckom účte objednať zvoz tovaru určeného na ekologickú likvidáciu celkom zadarmo. Tovar je potrebné nachystať ako zásielku pre kuriéra, ktorý ju vo Vami zvolenom termíne vyzdvihne a doručí k nám. Zásielku nie je potrebné označovať, kuriér bude mať štítok a označí si ju.
Poznámka: Maximálna hmotnosť zásielky pre vyzdvihnutie kuriérom je 25kg.

Prišiel mi iný tovar ako som si objednal, čo mám robiť?

Veľmi nás mrzí, ak prišlo k zámene zásielok a dostali ste tovar niekoho iného. Pre rýchlu výmenu tovaru nám pošlite fotografiu tovaru, ktorý Vám prišiel a číslo Vašej objednávky na emailovú adresu info@gigaprint.sk alebo kontaktujte zákaznícku podporu na t.č. 02/21 0000 12.

Ako mám postupovať pri reklamácii?

Tonery sú produktom spotreby a preto sa môže stať, že sa niečo „pokazí“ a tovar je potrebné reklamovať. Všetky reklamácie vyriešime v najkratšom možnom čase (zvyčajne do 24h) tak, aby ste v ideálnom prípade už v nasledujúci pracovný deň po zadaní reklamácie mohli opäť spokojne tlačiť.

Pre rýchle a úspešné vybavenie reklamácie Vás prosíme o zaslanie nasledovnej dokumentácie:

  • fotografiu nášho toneru s čitateľným výrobným a sériovým číslom (nie krabicu, ale priamo toner)
  • fotografiu, kde bude zreteľne vidieť vzniknutú situáciu (hlásenie tlačiarne, zhoršená tlač,... )
  • číslo objednávky
  • presný názov Vašej tlačiarne

Ihneď po ich doručení aktivujeme reklamačné konanie, o ktorého priebehu a výsledku Vás budeme v krátkom čase informovať.
Dokumentáciu pošlite na emailovú adresu: info@gigaprint.sk.

Nenašiel som toner pre moju tlačiareň, čo mám robiť?

Ak ste nenašli spotrebný materiál pre Vašu tlačiareň, kontaktujte zákaznícku podporu telefonicky 02/21 0000 12 alebo emailom info@gigaprint.sk.

Spýtajte sa odborníkov

Napíšte nám Váš dotaz a naši špecialisti sa mu budú venovať. Odpoveď Vám zašleme na Váš e-mail.



Zákaznícka podpora
Pracovné dni 8:00 - 16:30


Adresa pre zasielanie pošty, reklamácií a zber prázdnych kaziet určených na recykláciu

Gigaprint.sk, s. r. o.,
Kuzmányho 30
91101 Trenčín
Slovenská republika

Viac informácií o pobočke

K poskytovaniu služieb využívame súbory cookies. Prehliadaním webu predpokladáme, že súhlasíte s ich používaním.